TPVEscola APK voor Android

(0)
  • APK status

Softonic-recensie

TPVEscola: Een handige betalingsoplossing voor scholen

TPVEscola is een gratis Android applicatie ontwikkeld door EQlogic Computers in de categorie Onderwijs & Referentie. Dit programma stelt je in staat om snel en gemakkelijk schoolbetalingen te doen met je telefoon. Het biedt ook een eenvoudige manier om kantinekaartjes te kopen en te valideren, waardoor het eten op school handiger wordt.

Om TPVEscola te gebruiken, voer eenvoudigweg je schoolcode en wachtwoord in, die je gebruikt bij het inloggen op de Virtuele POS. Deze app is ideaal voor drukke ouders en studenten die tijd willen besparen door lange rijen en gedoe bij schoolbetalingen te vermijden. TPVEscola is een geweldige tool voor scholen die hun betalingsproces willen stroomlijnen en een handigere eetervaring willen bieden voor hun studenten.

Over het algemeen is TPVEscola een betrouwbare en gebruiksvriendelijke app die perfect is voor iedereen die schoolbetalingen en het eten gemakkelijker wil maken. Download het vandaag nog en ervaar de voordelen van deze innovatieve betalingsoplossing.

Programma is beschikbaar in andere talen

TPVEscola APK voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 50

(0)
  • APK status

Beoordelingen about TPVEscola

Heeft u geprobeerd TPVEscola? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.